


62,10 zł
Cena regularna:
69,00 zł

135,91 zł
Cena regularna:
151,01 zł

111,60 zł
Cena regularna:
124,00 zł

58,51 zł
Cena regularna:
65,01 zł

58,51 zł
Cena regularna:
65,01 zł


63,00 zł
Cena regularna:
70,00 zł

81,90 zł
Cena regularna:
91,00 zł

95,40 zł
Cena regularna:
106,00 zł

92,70 zł
Cena regularna:
103,00 zł

72,90 zł
Cena regularna:
81,00 zł

45,90 zł
Cena regularna:
51,00 zł

55,00 zł

114,30 zł
Cena regularna:
127,00 zł

75,00 zł
APIS GLYCO TERAPIS Kwas glikolowy 35% 30 ml
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Preparat eksfoliujący 35% o pH 2,0 posiada szerokie spektrum działania - złuszcza warstwę rogową naskórka, wygładza blizny potrądzikowe, wspomaga odnowę i regenerację skóry właściwej. Sprawia, że skóra staje się wygładzona, nawilżona i odświeżona. Nadaje skórze zdrowy, świeży koloryt i blask. Zwiększa absorpcję stosowanych kosmetyków pielęgnacyjnych.
WŁAŚCIWOŚCI:
- kwas glikolowy - spośród wszystkich kwasów AHA jest najbardziej aktywny, posiada najprostszą budowę oraz najmniejszą masę cząsteczkową, dzięki czemu łatwo i głęboko wnika w skórę, posiada silne właściwości złuszczające, osłabia wiązania pomiędzy keratynocytami dzięki czemu zmniejsza grubość przerośniętej warstwy rogowej naskórka
SKŁAD/INCI:
Glycolic Acid, Aqua, Carbomer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol
ODPOWIEDNI DLA CERY:
- każdego rodzaju cery
STOSOWANIE:
Preparat nanieść na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy omijając okolice oczu i ust, pozostawić na 3-4 minuty, następnie nałożyć żel neutralizujący (chłodzący) kwasy Apis Natural Cosmetics na 1-2 minuty, delikatnie wmasować i zmyć chłodną wodą. Pamiętaj, żeby nie dotykać zakraplaczem powierzchni skóry, może to spowodować zakażenie preparatu.
Preparat wyłącznie do użytku profesjonalnego pod nadzorem kosmetologa lub dermatologa.
Najlepiej używaj co 7/14/21 dni, w zależności od dolegliwości i pożądanego efektu. Zaleca się wykonanie takiego cyklu 1/2 razy w roku.
Koniecznie pamiętaj o stosowaniu na dzień kremów z filtrami SPF!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.